چگونه برای دموی LMS آماده شویم

مدیر کل 7547 بازدید
دمو نسخه lms

همه سیستم های مدیریت یادگیری (LMS) قابلیت های یکسانی ندارند در صورتیکه ممکن است ابتدا اینگونه بنظر نرسد. برای درک واقعی اینکه چگونه یک راه حل می تواند برای کسب و کار شما کارساز باشد ، باید دقیق نگاه کنید. شما باید یک نسخه دمو LMS تهیه کنید.

دمو نسخه lms

نسخه ی دمو LMS باید به تیم شما این فرصت را بدهد:

پیش نمایش ویژگی ها: در حالی که لیستی از ویژگی های LMS را در اکثر وب سایت های فروشنده پیدا خواهید کرد ، نسخه ی نمایشی باید به شما امکان دهد نحوه عملکرد آنها را در دو سطح پایه و پیشرفته مشاهده کنید.

 

احساس خوبی نسبت به سیستم داشته باشید: چگونگی ساختار و چیدمان این ویژگی ها تأثیر بسزایی در تجربه کاربر خواهد داشت. یک نسخه ی نمایشی خوب باید به تیم شما درک کند که این پلتفرم چقدر آسان است.

 

سوال کنید: بهترین نسخه های نمایشی به شما امکان می دهد با یک متخصص به طور عمیق صحبت کنید. شما باید از این فرصت برای جستجوی اطلاعات استاندارد در وب سایت ارائه دهنده استفاده کنید. سواالاتی بپرسید تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا LMS شرایط خاص شما را برآورده می کند یا خیر.

معیارهای ارزیابی خود را مشخص کنید

قبل از برنامه ریزی دموی نمایشی ، باید بدانید که برای انجام LMS چه چیزی نیاز دارید. با اولویت بندی الزامات خاص خود ، می توانید عملکرد LMS را پس از نمایش نمره گذاری و ارزیابی کنید.

به زمان بندی فکر کنید

زمان انجام دمو خیلی مهم است . وقت خود را تلف نکنید برای بهره مندی از زمان ابتدا تحقیق کنید سپس در صورت تایید زمان دمو را تعیین نمایید

یک لیست کوتاه بزنید

پس از تحقیق در مورد ۵ تا ۱۰ سیستم عامل LMS ، یک نسخه ی نمایشی با ۳ تا ۴ سیستم برتر درخواست کنید که به بهترین وجهی با نیازهای شما مطابقت دارد. این امر به اندازه کافی برای کاوش کامل در بازار و در عین حال کنترل روند ادامه دارد.

بدانید که هر نسخه آزمایشی شامل چه مواردی است

طول دموها بسیار متفاوت است ، از یک فیلم کلی سه دقیقه ای تا یک جلسه یک ساعته با یک متخصص. قبل از انجام تعهد ، اطمینان حاصل کنید که با نسخه آزمایشی فروشنده و آنچه در جلسه ارائه می شود ، راحت هستید.

نسخه های نمایشی خود را پیگیری کنید

اکسلی تهیه کنید تا درصورت ارایه نسخه دمو، تاریخ درخواست نسخه ی نمایشی ، نام فروشنده، تاریخ برنامه ریزی نسخه ی نمایشی و ستونی برای یادداشت ها ، که می توانید برای ارزیابی یافته های خود استفاده کنید ، یادداشت نمایید.

با اعضای مناسب تیم مشورت کنید

بیشتر فروشندگان به شما اجازه می دهند تا آنجا که لازم است اعضای تیم در جلسه دمو حضور داشته باشند. اگر از سیستم پیچیده ای مهاجرت می کنید یا بستری که ارزیابی می کنید به مرحله طولانی اجرا نیاز دارد ، از یک عضو تیم با دانش فنی در مورد سیستم های موجود خود دعوت کنید تا در جلسه حضور داشته باشد.

بعد از دمو

اکثر فروشندگان LMS یک دوره آزمایشی رایگان برای شما فراهم می کنند. شما باید از این دوره آزمایشی استفاده کنید تا LMS را در مراحل خود قرار دهید. گردش کار خود را آزمایش کنید ، برخی از کاربران را اضافه کنید ، یک دوره آزمایشی ایجاد کنید و اجرا کنید. آزمایش LMS تنها راهی است که واقعاً می فهمید برای شما مفید است یا خیر. در واقع ، استفاده حداکثر از دسترسی آزمایشی، کلیدی در انتخاب مطمئن LMS جدید شماست.

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :