چگونه می توانید با LMS پشتیبانی مشتری خود را بهبود بخشید

مدیر کل 940 بازدید

پشتیبانی عالی از مشتری منبعی ضروری است که هر شغل در حال رشد می خواهد تأمین کند. با این حال ، با انتظارات زیاد مشتری و افزایش تقاضا برای منابع ، دستیابی به آن دشوار است. و این همان جایی است که آموزش مشتری به شما وارد می شود. هنگام اجرا ، یک روش سریع و موثر برای استفاده بیشتر از منابع خود و پوشش اصول اولیه محصول / خدمات خود با مشتریان است.  کشف چگونگی آموزش مشتری با lms می تواند به بهینه سازی پشتیبانی مشتری سازمان شما کمک کند ، این راهنما روش هایی را که آموزش می تواند تأثیر مثبت داشته باشد بیان می کند. ما همچنین نحوه اجرای آموزش را نشان خواهیم داد تا خودتان این نتایج را ببینید.

پشتیبانی با lms

چرا آموزش مشتری یک ابزار مهم پشتیبانی مشتری است

استفاده بهتر از پشتیبانی

اصول را با آموزش پوشش می دهید

مکالمه تاثیر گذارتری با مشتری  دارید

وقت بیشتری برای جلب رضایت مشتری داشته باشید

کاهش درخواستهای تکراری پشتیبانی

منابع پشتیبانی خود را به حداکثر برسانید

با حل سوالات متداول پشتیبانی ، در وقت صرفه جویی کنید

آموزش مداوم برای همه مشتریان

درخواستهای اساسی پشتیبانی مشتریان را پوشش می دهید.

بخش قابل توجهی از پشتیبانی مشتری پاسخگویی به سوالات مشابه روزانه است. با آموزش مشتری ، به رایج ترین سوالات و سوالات اساسی که تیم شما در حال دریافت است ، پاسخ می دهید. با استفاده از این اطلاعات می توانید دوره هایی ایجاد کنید که پاسخگوی این سوالات رایج باشد. به سادگی مشتریان خود را در این دوره ها ثبت نام کنید و آنها بدون نیاز به درخواست از تیم های پشتیبانی شما ، اطلاعات مورد نیاز خود را به دست می آورند. این یک رویکرد استراتژیک برای استفاده و پشتیبانی از تیم های پشتیبانی و موفقیت مشتری شماست. آنها دیگر در جواب دادن به سوالات اساسی خسته نشده اند. آنها می توانند بیشتر بر روی مکالمات تأثیرگذارتر با مشتریان تمرکز کنند و به نوبه خود نیازهای پشتیبانی آنها را بهتر برآورده کنند. به زبان ساده ، شما مکالمات سازنده تری با مشتریان خود دارید.

با آموزش مشتری ، منابع پشتیبانی خود را به حداکثر برسانید

آموزش مشتری همچنین به شما امکان می دهد منابع خود را مقیاس بندی کنید. تیم شما زمان با ارزشی صرفه جویی می کند زیرا درخواستهای پشتیبانی مشترک با آموزش مشتری حل می شود. شما همچنین از این اطمینان برخوردار هستید که همه مشتریان شما اطلاعات لازم برای موفقیت در محصولات یا خدمات شما را به دست می آورند. شما به راحتی تمام مشتریان خود را در دوره های خود ثبت نام می کنید تا اطمینان حاصل شود که دسترسی سریع و آسان به آموزش دارند.

نحوه کاهش درخواست های پشتیبانی مشتری با LMS

برای اجرای آموزش مشتری که سوالات پشتیبانی مشتری را کاهش می دهد ، به یک استراتژی نیاز دارید. در اینجا مرحله به مرحله آنچه شما باید انجام دهید وجود دارد:

۱. برای ارائه آموزش های مشتری خود ، LMS دریافت کنید

برای شروع استراتژی آموزش مشتری خود ، باید ابزارهای مناسبی را در اختیار داشته باشید. اینجاست که سیستم مدیریت یادگیری یا LMS وارد سیستم می شود. بسته به نیاز و اهداف شما ، تعدادی سیستم مختلف در دسترس است. با این حال ، برای آموزش مشتری ، تهیه LMS متناسب با معیارهای خاص بسیار مهم است.

اولاً ، سیستمی که مقیاس پذیر باشد ، یک الزام است. شما به عنوان یک تجارت در حال رشد ، باید بدانید که می توانید همه مشتریان خود را در یک سیستم قابل اعتماد آموزش داده و درگیر آنها کنید. همچنین داشتن LMS که به مشتریان شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان و در هر دستگاهی به آموزش مورد نیاز دسترسی پیدا کنند ، ضروری است. این بدان معناست که هیچ مانعی، مانع از تکمیل آموزش مشتریان و جلوگیری از موفقیت آنها نیست.

در مورد انتخاب LMS خود نیز فکر کنید. شما می خواهید بتوانید سریع و ساده به مشتریان خود آموزش دهید. و شما می خواهید مشتریانتان راهی مستقیم برای آموزش خود داشته باشند.

مقاله ما درباره انتخاب LMS مناسب را مطالعه کنید.

۲. محتوای آموزش خود را بر اساس سوالات متداول پشتیبانی مشتری خود برنامه ریزی کنید

با مرتب سازی LMS ، می توانید به سراغ اجرای استراتژی آموزش مشتری بروید. این به معنای برنامه ریزی آموزشی است که به مشتریان خود ارائه خواهید داد.

بسیاری از مشاغل این بخش را طاقت فرسا می دانند. آنها فکر می کنند که برای ساختن یک کاتالوگ آموزشی گسترده باید از ابتدا شروع کنند ، اما آنقدر که فکر می کنید دست و پا گیر نیست. ابتدا مقداری تحقیق کنید. به سوابق پشتیبانی خود نگاه کنید و بفهمید چه سوالاتی بارها و بارها مطرح می شوند. سپس به سراغ افرادی بروید که مشتریان شما را بیشتر می شناسند – تیم پشتیبانی شما. آنها دانش کافی در مورد آنچه شما باید در آموزش مشتری تحت پوشش قرار دهید تا درخواستهای تکراری پشتیبانی را کاهش دهند ، خواهند داشت.

تا اینجا لیستی از موضوعات خواهید داشت و می توانید دوره های خود را شروع کنید. باز هم ، شما از منابعی که از قبل در اختیار دارید و می توانید برای ایجاد دوره ها استفاده کنید شگفت زده خواهید شد. اکثر مشاغل دارای مرکز راهنما و راهنماهای پشتیبانی هستند که از قبل در دسترس مشتریان است. اینها به راحتی می توانند در محتوای آموزشی مفید و جذاب قرار بگیرند.

مطالب بازاریابی مانند پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی و راهنماهای محصولات نیز بسیار عالی هستند. برای شروع کار و ساختن از هر آنچه می توانید دست خود بگیرید استفاده کنید!

۳. کاربران خود را در LMS خود مدیریت کنید

بعد ، زمان آن فرا رسیده است که به فکر چگونگی اجرای آموزش خود باشید. بسته به اندازه شغل شما و انواع مختلف مشتری شما متفاوت است.

LMS با عملکرد گروهی و پورتال برای مشاغل ارائه دهنده آموزش مشتری مفید است. “‘گروهبندی” راهی است که می تواند مشتریان شما را براساس معیارهای خاص در سیستم مدیریت محتوا به طور خودکار به گروه هایی تقسیم کند. بنابراین اگر محصولات / خدمات یا برنامه های مختلف قیمت گذاری دارید ، می توانید مشتریان خود را در گروه ها تقسیم بندی و سازماندهی کنید. و سپس هر گروه در دوره های مربوط به آنها ثبت نام می شود یا در دوره های انتخابی در آن فهرست دسترسی پیدا می شود.

برای سازمانها یا مشاغل بزرگتر که می خواهند مخاطبان مختلفی را آموزش دهند ، درگاه ها یک ویژگی اساسی است. پورتال ها برای مخاطبان مختلف مانند “mini-LMS” هستند. سرآموزش شما از پورتال سطح بالا استفاده می کند ، درگاه های فرعی برای ساماندهی مشتری با برنامه ایجاد می شوند تا آنها در مورد ویژگی های موجود در برنامه خاص خود با هر یک از ظاهر و احساس متفاوت آموزش ببینند. سپس می توانید مشتریان خود را به LMS خود اضافه کنید. این کار را می توان به دو روش انجام داد.

یک گزینه محبوب برای مشاغل ، Single Sign-On یا SSO است. مشتری شما می تواند با استفاده از یک مجموعه گواهینامه یعنی ایمیل و رمز عبوری که برای ورود به برنامه شما استفاده می کند به دوره های LMS دسترسی پیدا کند. گزینه دیگر ادغام سیستم مدیریت مشتری با LMS است. هنگامی که مشتری جدیدی به CRM شما اضافه می شود ، به طور خودکار به LMS اضافه می شود تا به آموزش خود دسترسی فوری داشته باشد.

۴. آموزش خود را به صورت خودکار انجام دهید

یکی از بزرگترین مزایای LMS ویژگی های اتوماسیون است که در وقت شما صرفه جویی می کند. و هنگامی که می خواهید زمان صرف شده برای سوالات متداول را کاهش دهید ، این بسیار ارزشمند است. همانطور که در بالا ذکر کردیم ، شما می توانید با راه اندازی گروه ها ، پورتال ها و نحوه افزودن کاربران به LMS خودکار کنید. اینها همه برای صرفه جویی در وقت شما عالی هستند. سایر روشهای خودکار عبارتند از:

 

  • اعلان ها و یادآوری های خودکار را برای ارسال به مشتریانی که در دوره ها ثبت نام می کنند تنظیم کنید.

 

  • اگر به مشتریان خود آموزش معتبر ارائه می دهید یا دوره جدیدی را ویرایش می کنید ، می توانید تنظیم کنید که آنها به طور خودکار در این دوره ها دوباره ثبت نام کنند. به سادگی یک دوره زمانی را انتخاب کنید که دوست دارید آنها آموزش را دوباره انجام دهند ، به عنوان مثال هر ۶ ماه یک بار ثبت نام می شوند و هیچ گونه ورودی دیگری از شما ارائه نمی شود.

 

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    لینک کوتاه :