سوالات متداول

پرسش های شما، پاسخ های دقیق ما

پنل مدیریتی

بله. در پنل مدیریتی امکان مشاهده، ایجاد و ویرایش تمامی اطلاعات کاربری به‌سادگی وجود دارد.

به دلیل وجود سابقه و سوابق کاربر در جلسات، امکان حذف کامل کاربر وجود ندارد. با این حال، می‌توانید کاربر را از طریق پنل مدیریت غیرفعال کنید تا دیگر دسترسی به سیستم نداشته باشد.

بله. کاربران جدید را می‌توان به‌صورت دستی در پنل مدیریتی ایجاد کرد یا به‌صورت اتوماتیک از طریق وارد کردن فایل اکسل (Import) اضافه نمود.

بله، امکان ورود اطلاعات از فایل اکسل برای راحتی کاربران در پنل مدیریت تعبیه گردیده است. بدین صورت تمامی اطلاعات کاربران به صورت اتوماتیک ایجاد می گردد.

نیازی نیست لیست مدیران و کاربران حتماً در یک فایل اکسل باشد. شما می‌توانید همه را در یک فایل وارد کنید یا به‌صورت جداگانه (مثلاً یک فایل برای کاربران و یک فایل برای مدیران) اقدام نمایید.

خیر. ورود به پنل مدیریتی و کاربری هیچ‌گونه هزینه‌ی اضافی ندارد؛ چه در طول دوره‌ی فعال بودن طرح و چه پس از اتمام آن.

بله، مدیر میتواند با انتخاب جلسه/کلاس اطلاعات مربوط به آن را ویرایش نماید.

به دلیل ثبت سوابق و اطلاعات مربوط به جلسات، امکان حذف کامل آن‌ها وجود ندارد. در صورت نیاز، می‌توانید کاربران را از جلسه خارج کنید تا جلسه برگزار نشود.

بله، کاربری شما میتواند به عنوان مدیر جلسه در تمامی جلسات یا کلاس ها تعریف شود.

بله. در تمامی جلسات و کلاس‌ها امکان جابه‌جایی مدیران وجود دارد. همچنین می‌توان برای هر جلسه چندین مدیر تعیین کرد.

اگر در زمان ویرایش کلاس ها لینک اشتراک گذاری کلاس خالی باشد این پیغام نمایش داده میشود. برای رفع این خطا باید لینک اشتراک گذاری نوسازی شود.

بله، محدودیتی در انتخاب نام کاربری وجود ندارد. تنها کافیست دقت کنید که نام کاربری انتخابی تکراری نباشد.

ورود به بخش مدیریتی تنها از طریق یک نام کاربری و رمز عبور با سطح دسترسی «راهبر» امکان‌پذیر است. با این حال، شما می‌توانید در هر جلسه آنلاین چندین نفر را به‌عنوان مدیر انتخاب کنید تا مدیریت جلسات و کاربران را به‌صورت هم‌زمان انجام دهند.

بله، این امکان وجود دارد، ولی توصیه می گردد به دلیل حائز اهمیت بودن بخش مدیریتی و ویرایش اطلاعات جهت تسریع در کار از طریق کامپیوتر اقدام گردد.

بعد از تکمیل اطلاعات (تعریف کاربران ،کلاس ها و افراد مجاز هر کلاس ) میتوان از سامانه مجازی استفاده نمود.

محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد ولی برای جلوگیری از تداخل بهتر است فقط یک کاربر به عنوان مدیر وارد پنل مدیریتی شود و اقدامات لازم را انجام دهد.

اگر نام شما در لیست افراد مجاز با دسترسی ویژه در کلاس ها وارد شود، شما میتوانید به آن کلاس ها دسترسی داشته باشید.
 برای جا به جا کردن معلم ها در کلاس میتوان  معلم مورد نظر را به عنوان فرد مجاز به آن کلاس وارد کرد و همچنین میتوان نام معلم قبلی را با زدن دکمه ضربدر از کلاس مورد نظر پاک کرد.  
این لینک فقط برای دعوت از مهمان میباشد.

 

بعد از تکمیل اطلاعات (تعریف کاربران ،کلاس ها و افراد مجاز هر کلاس ) میتوان از سامانه مجازی استفاده نمود. 

 

اگر در زمان تعریف کلاس گزینه" ورود به جلسه آزاد است" فعال باشد، دانش آموزان میتوانند کلاس های غیر مرتبط با پایه خود را مشاهده نمایند.

 

بله، این امکان وجود دارد. ولی توصیه می گردد به دلیل حائز اهمیت بودن بخش مدیریتی و ویرایش اطلاعات جهت تسریع در کار از طریق کامپیوتر اقدام گردد.
  در حال حاضر امکان حذف کاربر از پنل مدیریت وجود ندارد.
خیر . نام کاربری قابل ویرایش نمیباشد.
درحال حاظر این قسمت در حال طراحی و پیاده سازی می باشد.
اگر نام شما در لیست افراد مجاز با دسترسی ویژه در کلاس ها وارد شود، شما میتوانید به آن کلاس ها دسترسی داشته باشید.
برای جا به جا کردن مدرسین در کلاس میتوان مدرس مورد نظر را به عنوان فرد مجاز به آن کلاس وارد کرد و همچنین میتوان نام مدرس قبلی را با زدن دکمه ضربدر از کلاس مورد نظر پاک کرد.  

پنل کاربری و سامانه برگزاری جلسات

جهت سهولت در امر تدریس این امکان وجود دارد که مدرس همزمان با دو دستگاه وارد وبینار شود.

بله، مدرس در صورت نیاز میتواند چت عمومی را غیر فعال نماید.

بله، مدرس در زمان برگزاری کلاس میتواند دوربین و میکروفن کاربران را غیرفعال نماید.

بله در طول برگزاری کلاس امکان توقف و از سر گرفتن ضبط وجود دارد.

در قسمت "گزینه های گفتگو" مدرس میتواند گزینه" پاکسازی" را انتخاب و پیام ها را پاک کند.

بله در قسمت "گزینه های گفتگو" میتوان پیام های مورد نظر را در قالب فایل ذخیره نمود.


شما باید از صحت ورود اطلاعات خود شامل نام کاربری و کلمه عبور اطمینان حاصل کنید.
بعد از تکمیل اطلاعات (تعریف کاربران ،کلاس ها و افراد مجاز هر کلاس ) میتوان از سامانه مجازی استفاده نمود. 
جهت سهولت در امر تدریس این امکان تعبیه گردیده که مدرس همزمان با دو دستگاه وارد وبینار شود.
مدیر کلاس دوربین ها را قفل نموده است .
  در هنگام تعریف کلاس در پنل مدیریت گزینه "ورود به کلاس آزاد است" بلی انتخاب شده است. 
اگر نام کاربر در لیست افراد مجاز کلاس وارد نشده باشد، کاربر نمیتواند کلاس مورد نظر را ببیند.
امکان ورود همزمان چندین نفر از سامانه های دیگر نیز وجود دارد.
مدرسگزینه اتمام جلسه را انتخاب نکرده است . 
بله . مدرس در صورتی نیاز میتواند چت عمومی را غیر فعال نماید.
بله .مدرس در زمان برگزاری کلاس میتواند دوربین و میکروفن دانشجویان را غیر فعال نماید.
بله در طول برگزاری کلاس امکان توقف و از سر گرفتن ضبط وجود دارد.
 در قسمت "گزینه های گفتگو" مدرس میتواند گزینه" پاکسازی" را انتخاب و پیام ها را پاک کند.
 بله در قسمت "گزینه های گفتگو" میتوان پیام های مورد نظر را در قالب فایل ذخیره نمود.
بایستی چرخش صفحه گوشی فعال شود.
اگر در زمان تعریف کلاس گزینه" امکان ورود به جلسه بدون حضور مدیر جلسه" بلی باشد، کاربران میتوانند بدون حضور مدرس وارد کلاس شوند.

شما باید از صحت ورود اطلاعات خود شامل نام کاربری و کلمه عبور اطمینان حاصل کنید.

نحوه خرید و ارائه خدمات

» مشتریانی که اشتراک چند ماهه خریداری کرده‌اند، می‌توانند از ماه دوم به بعد درخواست افزایش یا کاهش تعداد کاربران همزمان را داشته باشند.

» کاهش تعداد کاربران در ماه اول ممکن نیست، اما افزایش تعداد کاربران در هر زمان قابل درخواست است.

» هر گونه تغییر در تعداد کاربران همزمان به صورت پویا و بدون از دست رفتن اطلاعات جلسات و تنظیمات قبلی انجام می‌شود.

» این امکان انعطاف‌پذیری خوبی برای مدیریت هزینه‌ها و نیازهای واقعی کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

بله، سامانه آنک امکان استفاده رایگان و نسخه آزمایشی را فراهم کرده است. به‌طور ویژه، شما می‌توانید به مدت ۴۸ ساعت به‌صورت رایگان جلسات آنلاین برگزار کنید. در این نسخه آزمایشی، یک کاربر به عنوان مدیر یا مدرس و ۴ کاربر عادی جهت شرکت در جلسه به صورت رایگان در دسترس خواهند بود تا بتوانید قابلیت‌ها و امکانات سامانه را به خوبی بررسی کنید.

خدمات پشتیبانی سامانه آنک به صورت نفر-ساعت ارائه می‌شود. در این خدمات، تیم پشتیبانی می‌تواند به صورت مستقیم وارد جلسه شود و در مواردی مانند ورود اطلاعات، ایجاد و تنظیمات مربوط به برگزاری جلسات، آموزش راهبر و کاربران، و سایر نیازهای مرتبط به شما کمک کند. هدف ما فراهم کردن همراهی کامل و پشتیبانی موثر در تمامی مراحل استفاده از سامانه است.

پس از پایان اعتبار سرویس، در صورت عدم تمدید، تمامی فیلم‌های ضبط‌شده به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربران به‌طور خودکار و غیرقابل‌بازگشت حذف می‌شوند. با این حال، اطلاعات کلیدی شامل سوابق برگزاری جلسات، فهرست کاربران، سطوح دسترسی و سایر تنظیمات اصلی به‌طور کامل محفوظ می‌ماند تا در صورت تمدید مجدد، ادامه‌ی استفاده از سرویس با سهولت و بدون نیاز به تنظیمات مجدد امکان‌پذیر باشد.

تمامی زیرساخت‌ها در امن‌ترین دیتاسنترهای داخل کشور میزبانی می‌شوند. بنابراین حتی در صورت قطع اینترنت بین‌الملل، جلسات شما بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

هیچ محدودیتی در تعداد جلسات وجود ندارد. تا زمانی که سرویس شما فعال است، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و در تمام روزهای هفته جلسه برگزار کنید.
برای مثال، اگر سرویس شما امکان حضور ۵۰ کاربر همزمان را داشته باشد، می‌توانید آن را به شکل‌های مختلف استفاده کنید؛ مثل برگزاری ۱۰ جلسه‌ی ۵ نفره یا یک جلسه‌ی ۵۰ نفره، بدون هیچ محدودیت زمانی.